Klantenservice & Klachten

 

Veel gestelde vragen 

Kijk in onze FAQ of jouw vraag reeds wordt vermeld. Is dit niet het geval? Vul dan het contactformulier in of mail ons op [email protected]

 

Q Mis je een product? 

A Vul hiernaast het formulier in of mail ons op [email protected]

Langskomen in onze fysieke winkel op Winkelcentrum Soest-Zuid mag natuurlijk ook! Je vindt ons op Zuidpromenade 3, Soest. Gratis parkeren (met parkeerschijf).

 

Q Jouw spullen bij Bat of an Eye?

A Heb je interesse in Bat of an Eye als verkooppunt? Stuur ons dan gerust een email. Wij zijn altijd op zoek naar unieke, vernieuwende producten! 

 

Q Bat of an Eye als leverancier voor jouw (zakelijke)cadeaus of (kerst)pakketten?

A Hier staan wij zeker voor open! Aarzel niet om contact op te nemen; wij bespreken graag de mogelijkheden afgestemd op jouw wensen en budget. Wij kunnen onder andere voorzien in op maat relatiegeschenken, verjaarscadeaus of cadeaubonnen voor medewerkers/relaties of bijvoorbeeld kerstpakketten voor jouw bedrijf of organisatie/club.

 

Q Wat betekent Bat of an Eye?

A Vaak krijgen wij de vraag wat Bat of an Eye betekent. We leggen dit graag aan je uit: Een ‘bat of an eye’ (Engels) is een (snelle) subtiele weergave van een emotionele reactie zoals bijvoorbeeld vreugde of enthousiasme. In het Nederlands zouden we het vrij kunnen vertalen als ‘in een oogwenk’. Het is ons doel om jou voor een kort moment even uit de dagelijkse hectiek of sleur te halen en je een cadeautje te geven in de vorm van ‘me-time’. Hopelijk lukt dit ook! 

 

Q Heb ik garantie op mijn aankoop?

A Wanneer je een bestelling plaatst bij batofaneye.nl mag je ervan uitgaan dat het product in goede staat verkeert en bij normaal gebruik naar behoren functioneert.   

Wij hanteren een garantietermijn van 1 jaar op de door ons aangeboden producten, welke ingaat op de datum van aankoop.


Garantie bij Bat of an Eye:   
• je krijgt garantie op het door jou bestelde product van 1 jaar;
• het betreffende product is aantoonbaar aangeschaft bij Bat of an Eye; 
• de garantie gaat in vanaf de datum van aankoop; 
• afhankelijk van het artikel heb je het recht op vervanging, kosteloze reparatie of terugbetaling;
• retourkosten van het betreffende product neemt Bat of an Eye voor haar rekening;
• deze garantie geldt naast en onverminderd de wettelijke rechten die je als consument al hebt. De wettelijke garantie houdt in dat het product datgene is en doet wat je er in alle redelijkheid van mag verwachten.

Wanneer garantie NIET van toepassing is: 
• de slijtage aan het product als normaal kan worden beschouwd; 
• er aanpassingen aan het product zijn gedaan; 
• schade aan het product is ontstaan door onjuist gebruik, opzet of nalatig onderhoud;
• wij verzoeken je om gebreken of defecten zo snel mogelijk na ontdekking van het gebrek bij ons te melden.

 

Q Wat zijn de openingstijden van de (stenen) winkel?

Onze winkel aan de Zuidpromenade 3 in Soest is geopend op woensdag tot en met zaterdag van 10.00 tot 18.00 uur of op afspraak. Winkelen op afspraak kan geheel vrijblijvend, ook op de dagen dat we niet geopend zijn. Je regelt eenvoudig je afspraak door naar de knop 'plan een afspraak' te navigeren. Een afspraak plan je minimaal een dag van te voren (zo kunnen wij hier rekening mee houden in onze agenda). Mailen of appen mag natuurlijk ook (zie contactgegevens op de site). 

 

Klachten

Mocht je ondanks onze zorg niet tevreden zijn over onze webshop, dienstverlening of is er iets mis met je bestelling die je hebt ontvangen, dan vinden wij dat héél vervelend. We stellen dan ook alles in het werk om de klacht snel en naar tevredenheid op te lossen!  

 

Wat nu? 

1. Natuurlijk zorgen we voor een snelle afwikkeling van je klacht. Je ontvangt binnen 2-3 werkdagen onze inhoudelijke reactie. 

2. We vragen je geen artikelen te retourneren, alvorens je onze reactie hebt ontvangen op je klacht.  

3. We gaan na waar het precies is misgegaan en/of wat de oorzaak hiervan is. 

4. Zodra hier duidelijkheid over is nemen we contact op om samen met jou tot een oplossing te komen. 

5. Vervolgens houden we je op de hoogte van de verder te nemen stappen. 

 

Meld je klacht per post, telefoon of e-mail. Indien je klacht een product betreft, voeg dan een foto toe.

 

Ons adres:

Bat of an Eye, Zuidpromenade 3, 3768 EM, Soest (NL)